.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد معاون وزير از پايانه مرزي گلستان

معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سفري يك روزه به استان گلستان از محورهاي مواصلاتي استان گلستان و همچنين پايانه مرزي اينچه برون در مرز تركمنستان بازديد كرد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ در اين بازديد كه با حضور مدير كل حمل و نقل و پايانه ها و مدير كل راه و شهرسازي استان انجام شد پروژه هاي عمراني و مسائل مربوط به تردد ناوگان و ترانزيت كالا و مسافر از مرز اينچه برون به كشور تركمنستان مورد بررسي قرار گرفت .

مهندس داوود كشاورزيان در ادامه حضور در پايانه مرزي اينچه برون ضمن بازديد از پروژه هاي حمل و نقلي از وضعيت پاركينگ و همچنين امكانات و تجهيزات موجود ديدن كرده و نسبت به اقدامات صورت پذيرفته از نظر فني و تخصصي مطالبي را يادآوري نمودند .

بر اساس اين گزارش رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل و جاده اي بهبود و ارتقاء كيفي وضعيت آسفالت محور مرز اينجه برون به گرگان را مورد تأكيد قرار داده و راه مناسب را يكي از زيرساخت هاي اساسي در توسعه حمل و نقل داخلي و بين المللي عنوان نمودند.

در پايان مهندس ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان از اقدامات عمراني و حمل و نقلي    انجام شده گزارشي مختصر ارائه نموده و اهداف و برنامه هاي آتي را در حوزه تخصصي حمل و نقل بين المللي تشريح نمودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.